Tuesday, April 24, 2007

Trondhjemstur 19.-23.april


Gamle Bybro... Lykkens portal!


Solsiden


Fra Bær&Bar på Solsiden. Merete sitt Marilyn-prosjekt på veggen!


Levende lys og kafèkos


Merete viser sine barista kunster!






Jeg fikk være assistent og tenne masse telys!


På kjente trakter.. Nygata på Bakklandet.


Den Gode Nabo. Har hatt mange hyggelige kvelder på denne lekteren. Er man nabo med pub'en, får man nabokort..og billigere øl! :0)


Awatef og meg. Måtte ta en tur innom gamlejobben på Via og hilse på alle supre folka der!


Mary-Beate på Bari.


Jentene venter på bussen.....


Line og jeg på kafè! Bær&Bar såklart.


Merete og Line


Lys, tulipaner og litt Merete



Vi hadde en årntli koselig jentekveld med peiskos, fjasing, sminking, stæsjing og champagnedrikking...




Merete har groovy veskerom! Det er 1 kvadrat stort og rommer enormt mange vesker, sko og smykker. Discokule er obligatorisk. Kun en om gangen på dansegulvet, men det fungerte greit! :0)




Merete spretter sjampisen!




Sjampis&jordbær...



Skål!

2 comments:

Anonymous said...

Ååå for en super helg det har vært!!!
Klem fra Merete

Gjertrud said...

Fantastisk Marilyn på veggen!!

ser ut som dere hadde en moro helg!!

Jeg ble super inspirert av veskerommet, har to sånne boder i min leilighet som er fulle av rot, kanskje jeg kan gjøre dem lææækre....!!!

Kos og Klem