Sunday, July 8, 2007

60-års feiring St.Hans

Her er bilder fra St.Hansbursdagsfesten - 2 x 30 år!


Bursdagsbarna Runa&Stian


Simon, Anne Kristin, Irene, Irja, Stig og meg.. Satte utrolig pris på at dere kom!! :0)


Søte Linn Pinn med egendesignet grillspyd..


Mitt kjære søskenbarn, Line tok turen fra Trondhjem. Koselig!!!


Line&Morten - de kom rett fra øyhopping..


AK ler..


Merete, Irene og Runa... The Blondies!!


Alle har fått Skarp-Odd i koppen og praten går livlig for seg. Astrid, Torbjørn, Bjarne, meg og Åsgeir.


Påfyll, eller???


Noen av jentene foran St.Hansbålet..


Irene, Anne Kristin, meg, Irja, Mona, Sissel og Astrid.


Shake it! Jeg stortrives som DJ..


..alle ville danse på bordet! Sissel har funnet godformen!


Merete er HAPPY! Groove is in the heart.

Irja i sitt vanlige ess!

Speiderjenta uttafor lavoen..


Her er kjærestane som sov inne i lavoen. Veldig hyggelig å få komme på besøk.


Runa&Merete

Jens slår litt golf, mens vi andre beunder ferdighetene..

Flere bilder fra 60-års laget finner dere her

No comments: